STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




A long, long day
Publicerat: 2009-10-15, 00:39:06




Men hallå! Ni anar inte hur mycket jag längtat efter min säng idag! Jag och tre klasskompisar har suttit från 10-22 och hållt på med tenta-uppgiften (12 timmar för er som inte orkar räkna ;)), den där vi skulle bygga en butik i miniformat, tror jag nämnde den häromdagen? :) Det har verkligen varit roligt, speciellt eftersom slutresultatet blev så otroligt bra också! :) Ska redovisa allt på fredag, så eftersom jag inte vet ifall någon från klassen läser i bloggen lägger jag inte upp bilder på vår butiks-modell ännu, men jag lovar att det kommer! Måste visa upp vårt fina arbete ju. ;) Nu ska jag sova, kom nyss hem så jag är helt slut!



Kommentarer
Postat av: camilla

hej =)

ta en titt in på min sida.

egen designade, unika smycken till bra priser =)



http://madewithlovesmycken.blogg.se/



ha en bra dag!

2009-10-15, 10:38:33
URL: http://madewithlovesmycken.blogg.se/
Postat av: Tobias

lika fin som alltid!!

2009-10-15, 15:20:17
Postat av: Tobias

lika fin som alltid

2009-10-15, 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: