STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 22 oktober
Publicerat: 2009-10-22, 06:33:03


Då var det dags för skola igen! Idag blir det redovisningar av våra foton på traditionella, svenska hem och trendiga/annorlunda hem. :) Efter skolan ska jag till frisören och slinga och klippa håret, äntligen! Skulle egentligen gjort det för två veckor sedan men då var jag ju sjuk. :) Måste gå nu! :)

Tröja H&M
Linne Eckerlunds
Stövlar Skopunkten




Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Vad snygg den där tröjan är!

2009-10-22, 10:54:18
URL: http://beatas.se
Postat av: sandra lyman gustavsson

Hej! Missa inte min tävling. Vinn ett ed hardy linne.



För att vara med och tävla måste du: Göra en idolbild om mig. kopiera bilder på mig från min blogg och gör

din egen bild med bilder och text.

Skicka in den till: [email protected]



Den bilden jag gillar mest vinner!



( linnet finns på bloggen om du vill se den, linnet är storlek L men är som storlek S )



Vinnaren tar jag ut den 6 november. Vinnaren får också en länk på min blogg såklart!

Om du har frågor kan du kontakta mig på: [email protected]



MVH smtlg.webblogg.se

2009-10-22, 11:34:25
URL: http://smtlg.webblogg.se/
Postat av: bästis

hoppas dina slingor blir fina :D ring mig på mobilen när du kommer hem för ska träna nu o sen till nicke :) <3

2009-10-22, 16:34:01
Postat av: bästis

hej mullo :) hoppas dina slingor blir fina :) ring mig på mobilen sen för jag ska träna nu o sen till nicke :) <3

2009-10-22, 16:35:27
Postat av: Fanny

Snyggt! :)

2009-10-22, 18:21:40
URL: http://ohfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: