STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 18 oktober
Publicerat: 2009-10-18, 17:35:35




YEEI! Trodde inte jag skulle hinna med fyra pass denna veckan men skam den som ger sig! :D Ett "mage-höfter-lår"-pass har jag nyss varit på och ja, jag kan säga som så att mina ben skakar! Ska bli intressant att känna hur det känns när jag vaknar imorgon bitti. ;) Klyftpotatis och schnitzel ska få slinka ner i min hungriga mage nu! :)

Tid: 70 minuter.
Medelpuls: 117.
Maxpuls: 154.
Kalorier: 340.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad tränar du? Det låter kul det där nämligen, även om det säkerligen är väldigt jobbigt också!

2009-10-18, 18:34:51
URL: http://whattoweardaily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv; Aha det låter ju superkul. Jag har precis börjat träna på friskis och svettis, himla kul faktiskt :) Kanske ska pröva ett step pass där?!

2009-10-18, 21:59:56
URL: http://whattoweardaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: