STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Trendspan, check! LIA, check!
Publicerat: 2009-10-23, 16:18:49




Yes, då var trendspaningen klar! Det var svårare än jag tänkte mig att hitta människor mellan 50-60 år, eller ja.. det var svårt att se åldern på folk rättare sagt! :P Men det blev i alla fall färdigt till slut! När vi gick på stan passade jag även på att gå in och höra om LIA-plats, på Lindex, sagt och gjort och nu är även den fixad, ska bara skicka in papperna, skönt! Jag gillar Lindex och dekoratören som arbetade där jobbade som dekoratör 100%, så det känns ju bra, inget kassa-arbete alltså, förhoppningsvis. :)



Kommentarer
Postat av: Suzze

I Ystad eller var?

2009-10-25, 10:12:53
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Anna, mamma till Elis

Som dig vill jag se ut i håret när mitt hår vill börja växa igen..just nu ammar jag och bara tappar hååår hela tiden :/ Tack för en toppenblogg!

/Trogen läsare

2009-10-26, 11:40:26
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: