STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 22 september
Publicerat: 2009-09-22, 18:28:41




Hej på er! Har haft en heldag i skolan med lite klippa och klistra, haha. Flummigt med lärorikt! Det är inte särskilt ansträngande men man blir jättetrött ändå när man kommer hem. Tänker trotsa tröttheten nu genom att sticka till skogen med pappa och springa en sväng. Har inte sprungit på över en månad, lite smått ångest över det men så kan det bli ibland. :) Är inte särskilt peppad heller just nu om jag ska vara ärlig för jag vet hur jobbigt det är när man haft långt uppehåll, men jag ska klara det! =)




Kommentarer
Postat av: CaTTis

Bättre och övervinna det nu än att låta de bli ännu längre och jobbigare med sprigningen...

2009-09-22, 22:13:57
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-23, 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: