STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning 27 september
Publicerat: 2009-09-27, 18:01:00




En söndagsrunda i skogen har nyss avverkats av mig och pappa! Hade lite ont i magen men trots det gick det superbra. Har inte sprungit så fort på jättelänge så det känns skoj. :) Inte för att jag är någon elit, men jag jämför mig inte heller med andra mer än mig själv, så jag är nöjd över mina tider. :) Duschen väntar!

Tid: 32,13 minuter.
Sträcka: 5,5 km.
Medelpuls: 173.
Maxpuls: 195.
Kalorier: 374.




Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fruktansvärt skönt att springa! Har inte sprungit på en vecka nu på grund av en dunderförkylning, längtar verkligen tills den är över!

2009-09-27, 20:00:28
URL: http://emmchen.blogg.se/
Postat av: maria

du är så duktig tjejen med din träning!!!=) själv skulle jag inte orka springa en meter haha!!! tränar aerobics istället blir ju svettig som tur är på det med och så är det roligt också=) ha det toppen!



kram maria!

2009-09-27, 23:07:33
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: