STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-04-21
Publicerat: 2010-04-21, 18:35:23




Halsduk, Ginatricot / Halsband, Bijou Brigitte / Tröja, H&M / Kängor, Åhléns


Denna tröjan är nog ett av dom bästa köp jag gjort. Så mysig och perfekt att dra på sig när man inte kommer på något bättre men ändå vill vara bekväm. Kanon! Annars då? Här är det grått och regnigt i alla fall, det var t.o.m så att det snöade igår, aprilväder var det ja. Nu ska jag fixa med bloggen, har en ny design på G, som kanske kommer upp! Kan inte hålla fingrarna borta...



Kommentarer
Postat av: jenny

fint!

2010-04-21, 22:04:47
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: maria

jättemysig tröja=)

2010-04-21, 23:11:39
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson

Du borde ha en "gilla"-knapp :D

2010-04-22, 02:35:57
Postat av: Lena

Kikade in och måste hålla med,den tröjan är kanon och funkar till allt =)Bra och inspirerande blogg tycker jag! //Lena

2010-04-23, 14:15:30
URL: http://ellisol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: