STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Changed
Publicerat: 2010-04-22, 20:47:57



Före


Nu har jag ändrat design, tryck på F5 om ni inte ser den. Har sparat den gamla ifall jag ångrar mig, men tycker det är fint att ha jättestora bilder och det kan jag ha nu i alla fall. Får se som sagt. Vad tycker ni?

Update: Tusan, den nya designen verkar se ut som en katastrof i Explorer, jag har gjort designen i Firefox. Får se om jag löser det men den gamla är tillbaka så länge i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Oj! Har du Firefox? Jag har Explorer och hela bloggen ser jättekonstig ut. :S

2010-04-22, 21:36:07
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det funkar inte här, inte om jag trycker på F5 heller. Allt är i en röra :O

2010-04-22, 21:57:44
Postat av: Suzette

Det funkar inte här, inte om jag trycker på F5 heller. Allt är i en röra :O

2010-04-22, 21:57:59
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe ja det är roligt att åka på utflykter =) Det som gjorde resan rolig, det fanns dock inte så mycket shopping där just vi gick. Kommer inte ihåg riktigt, men det var inte dyrt. 100 kr per person kanske. var ju bara en liten jolle. Ne det var inte läskigt, jag som körde ;) haha! hoppas du får det trevligt du med =)

2010-04-22, 23:56:29
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Hanna Ahlström

Okejj :) hur mår du idag då? :D

2010-04-23, 10:44:59
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: