STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Question 3
Publicerat: 2010-04-05, 12:24:12




Postat av: Anonym

Kan inte du skriva lite mer om träning, mat, kropp, vad man ska äta, hur man ska träna om man inte vill köpa gymkort och sånt :P Och tycker du att man ska köpa en stegräknare? Och hur funkar det? :D

 

Jovisst kan jag försöka skriva lite mer om mat och träning om det skulle vara av intresse, men i så fall blir det ju mest om hur jag äter och tränar själv. Med det vill jag ha sagt att det inte är säkert att det jag gör är rätt, eftersom jag inte är något proffs. :)

En stegräknare kan vara bra att ha som motivation! Man kan ju t.e.x tävla mot sig själv eller mot någon annan och se vem som gått flest steg, bara det inte går till överdrift! :) Det sägs att man ska gå 10 000 steg per dag, men jag tror det är väldigt individuellt.

Här är en lång lista med olika stegräknare med olika funktioner och i olika prisklasser.



Kommentarer
Postat av: *Tina Svarar*

Det tycker jag också skulle vara intressant att läsa mer om! :)

2010-04-05, 14:32:54
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Mmm jag håller med. Det är kul o följa hur folk tränar o äter osv. De med pulsen som du hade förut var också intressant. Sen är det ju absolut som dus äger individuellt! Men man får inspiration och ökad motivation ibland! =)

2010-04-08, 23:10:19
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: