STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Träning torsdag
Publicerat: 2010-04-08, 19:13:24




Såhär ser det ut när jag och Sofie varit och sprungit! Hon hade med sig söta små vattenflaskor som färdkost, haha. Fick hyfsad tid men det känns att man sprang lite längre igår, och på asfalt, mina ben är ganska möra. Detta var i alla fall tredje löprundan i veckan så nu är jag nöjd, blir det fler är det bara bonus! ;) Nu: Middag (kassler i chilisås och ris), dusch & tv!

Sträcka: 5.5 km löpning
Tid: 33.50 minuter
Medelpuls: 153
Maxpuls: 179
Kalorier: 278



Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack!!=D

2010-04-08, 21:30:23
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, tack för en trevlig skogstur :) tur där inte kom några djur :D

2010-04-09, 11:34:07
URL: http://cantorcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: