STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Utility Trousers
Publicerat: 2010-04-07, 18:26:37




Åh jag är så grymt shoppingsugen! Önskar att det var nu till helgen som vi skulle till Stockholm, eller ännu hellre imorgon. Vill ha ett par liknande byxor som på översta bilden och kavajen är typ perfekt. Gillar det vita fodret med prickar på! Får se vad man hittar när man är i huvudstaden men liknande byxor vet jag ska finnas på MQ och Zara i alla fall!

Update! Bilderna ovan är från Asos.com vilket jag totalt glömde bort att skriva. :)



Kommentarer
Postat av: SANDRArr

Sv: Tack så mycket.!



Snygga kakibyxor högst upp.!

2010-04-07, 19:06:19
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: elin

hej!

varifrån kommer kavajen??

2010-04-07, 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: