STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Question 5
Publicerat: 2010-04-19, 14:35:32




Postat av: Anonym

Var ute på årets första joggingrunda och GUD, det var det värsta jag varit med om! Sprang 20 minuter i mestakt och jag trodde jag skulle dö!
Hur bör jag trappa upp min träning ang joggning för att bygga upp min kondition och framförallt, hur tusan får man motivation till att he sig ut igen? :O

 

Ja du, jag är som sagt absolut inget proffs på det här, men jag skulle föreslå att du kör korta intervaller istället till en början för att träna upp konditionen. Alltså att du varvar promenad med löpning där du trappar upp löpintervallerna efter ett tag. Det gäller att inte gå ut för hårt direkt bara så gå det nog jättebra! :) Efter några gånger kommer du märka stor skillnad tror jag och det kommer göra att du blir motiverad! :)

På iform.se kan man hitta olika träningsprogram, HÄR är ett för nybörjare! Kanonsida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: