STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-12-16
Publicerat: 2010-12-16, 19:40:03



Kofta, H&M. Tröja, Åhléns. Kängor, Åhléns.

Måste säga att jag haft en ganska påfrestande dag. Men min presentation idag gick i alla fall över förväntan (trots att jag lyckats lägga fel powerpoint-version på usb-minnet) så jag är nöjd och lite stolt över mig själv faktiskt! Nu ska jag påbörja en rapport så man kan få det ur världen också..



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! :)

Tittade igenom din shopping-kategori och såg två poncho's, en svart och en vit från åhlens. Vet att det var ett tag du köpte dom, men, tror du dom finns kvar? :) att dom är en standard vara typ.

Är tacksam för svar :)

Annars, en härlig blogg! God Jul :D

2010-12-17, 22:14:33
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19, 16:05:46
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Sarah

Tröjan var jättefin! Snyggt med dragkedjan, den måste jag spana in nästa gång jag är på Åhléns :)

2010-12-20, 14:10:13
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: