STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Projekt
Publicerat: 2010-12-21, 19:53:17




Tänkte ju berätta lite om skolprojektet nu under jul för dom som kanske är intresserade av det. Vi ska hjälpa en butik som öppnar i februari med deras marknadsföring, exponering i skyltfönster och en mässmonter till en bröllopsmässa. Det är förlovnings- och vigselringar som ska säljas i butiken. Kan nog bli ganska kul ändå, men en utmaning att komma på inspirerande exponering av så små produkter som ringar! Imorgon blir det med andra ord full brainstorming igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: