STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-02-24
Publicerat: 2010-02-24, 16:38:21




Halsband, Lindex
Tröja, H&M
Linne, Eckerlunds
Strumpbyxor, Lindex
Kängor, Åhléns


HEJ KÄRA NI! Det gick ju alldeles utmärkt att använda mina nya tunna strumpisar redan nu trots kylan, letade nämligen fram ett par vita leggings i garderoben att ha under. Blev ganska fräckt tycker jag! Eller hur? Det tyckte uppenbarligen en kund på Lindex också som ville ha ett par likadana efter att hon sett dom på mig. :P Skoj! Spinning 45 minuter härnäst! See you soon..



Kommentarer
Postat av: ♥ finalinafina

den nya ballerina-smaken är TOPPEN, ja. Oh så fin stil du har tjejen :D

2010-02-24, 20:53:08
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Mmm strumpebyxorna var riktigt nice. Fiffigt med vita leggins under! =) Och dina kängor, jag beundrar dem varje gång..hehe Jag måste kolla om det finns några liknande nånstans! Kram

2010-02-25, 01:46:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: