STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Elin svarar!
Publicerat: 2010-02-21, 16:10:50


Vad e de du pluggar till?
Jag pluggar till Visual Merchandiser, det är ungefär samma som butikskommunikatör. Kommer bland annat kunna arbeta i butik med att skylta/inreda på ett säljande sätt, för att locka kunder till merförsäljning. :) Det ligger mer jobb än man tror bakom för att skapa detta! :)
Vem är elin?
Haha oj, alltid lika svårt att svara på den frågan men jag ska försöka. Jag är en snäll (ibland för snäll) tjej som älskar att shoppa, pyssla i Photoshop och umgås med mina vänner. :) Kan ibland ha väldigt dåligt tålamod och blir arg om något inte funkar som jag vill. Arg och sur blir jag också om jag är hungrig och trött, men det går över fort (när jag fått mat). ;) Perfektionist kan jag väl också säga att jag är och kan störa mig på massa småsaker som egentligen inte har någon betydelse.
Favoritträningsformen?
Ett riktigt svårt och utmanande aerobic- eller step-pass! Eller löpning på våren/sommaren när konditionen är på topp. ;) Spinning är också riktigt kul om det är bra musik!
Hur kommer det sig att du vill ta motorcykelkort?
Jag har velat det ända sedan jag var liten (kanske 9 år) och jag fick åka på min kusin när han tog sitt körkort. Sen brukade jag och min bästa kompis åka med våra pappor när vi var mindre också. Det är en sådan frihet att köra motorcykel och jag älskar när det går fort! ;)
Favorit färg på naglarna?
Har tröttnat lite på svart och rött för tillfället, så just nu känns det fräscht med "manikyr-rosa". Korallrött är en favorit på sommaren när man är brun! :)
bästa semester?
Får väl säga Rhodos eftersom det är min första solsemester. :) Var där förra sommaren tillsammans med fem av mina bästa vänner och frossade i godsaker, solade och badade, shoppade och partajade. Ett minne för livet! :)
absoluta favoritklädesplagget?
Mjukisbyxor, haha! Nej men hmm, mina oversize-tröjor just nu eftersom dom är så himla bekväma och snygga. Annars är ju shortsdressar himla snyggt!
om du fick göra vad du vill en dag, utan begränsningar, vad skulle du göra då?
Svår fråga! Men kanske rest till något varmt och fint land med mina vänner och shoppat en maaaassa, ätit god mat, druckit vin på stranden vid solnedgången och lyssnat på Rihanna live. ;)
Vad är det bästa du vet?
Shoppa! ;)



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Kul att veta lite mer om dig =)

2010-02-21, 17:48:54
URL: http://beatas.se
Postat av: Hanna

Jag klickade in på din blogg idag och började gilla den direkt ! Nu när jag läste ditt svar om hur du är. Jag kan också ha dålig tålamod, är lite av en perfektionist och blir sur när jag är hungrig. Vi gillar också samma träningsform, löpning och spinning ! Lite roligt tyckte jag :)

2010-02-21, 18:32:51
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: