STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Hard as wraps
Publicerat: 2010-02-18, 20:15:26




I det rosa paketet låg detta nagellacket som jag har budat hem på Tradera för 56 kronor. Sally Hansen Hard As Wraps finns nästan bara att hitta där, i alla fall om man vill köpa det i Sverige. Mitt gamla som jag också budat hem från Tradera börjar ta slut så detta behövdes verkligen! Det gör naglarna hårdare och starkare och funkar som överlack. :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket!

2010-02-18, 21:15:17
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Emmah's Closet

jag har testat ett annat från sally hansen, tror det hette diamond strenght och det var faktiskt riktigt bra :) det säljs b.la på H&M :)

2010-02-18, 21:18:47
URL: http://emmahscloset.devote.se
Postat av: Emma

Sjysst! :) Förresten så provade jag den där betala-knappen. Man kunde ju klicka i att man redan hade betalat och då blev det en lämna omdöme-knapp i stället. Annars brukar jag alltid ha lite problem med att hitta var man lämnar omdöme. :P



Men fy vilka söta frimärken! Spara dem till mig! :P

2010-02-19, 08:13:34
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Ea

Tack för tipset, jag ska genast buda hem ett! :)

2010-02-21, 00:16:27
URL: http://www.erikalundgren.com
Postat av: jessica

åhlens har sally hansen köpte just hard as wraps

2010-02-28, 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: