STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




My new boots!
Publicerat: 2010-02-18, 18:09:15




Här kommer Pippi Långstrump, tjolahopp tjolahej tralalalala! Jag köpte kängorna idag! Det blev dom bruna som ni ser. :) Kul att så många tyckte till om vilken färg jag skulle välja. Dom flesta tyckte dom svarta var finast, och dom är riktigt fina också, men jag känner att jag redan har så många svarta skor att ett par bruna kan vara bra. :) Dessutom känns brunt lite vårigare även om våren känns långt borta nu. ;) 499 kronor på Åhléns.



Kommentarer
Postat av: cohen

fasen vad snygga!! :)

2010-02-19, 05:22:12
URL: http://skitsnyggt.blogg.se/
Postat av: Emma

Nice! Håller med, kan ju vara kul med lite omväxling angående färgen! :) Men du är en redig shopaholic! :P

2010-02-19, 08:11:22
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: