STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 12 januari
Publicerat: 2010-01-12, 17:25:20




Har suttit och lyssnat på föreläsning hela dagen, precis som igår, helt sjukt så trött man kan bli av det trots att man bara sitter. Vi började ju en ny kurs igår - butikskommunikation. Strax ska jag iväg och jobba sen ska jag bara hem och slappna av, är typ "ledig" imorgon, eller har i alla fall sovmorgon. :) Fick för övrigt en rolig sak med posten idag som jag visar när jag jobbat klart. ;)


Tröja, H&M
Fodralklänning, GinaTricot
Ring, H&M
Leggings, MQ
Stövlar, Have2have.se



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snyggo! Jag vill också ha den guldiga tröjan.. Den är slut här i stan. Men jag lyckades få tag i en silvrig!



http://colourblue.blogg.se

2010-01-12, 20:51:21
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: agnes

den tröjan har jag med:) jättefint!

2010-01-12, 21:49:53
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: