STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 19 januari
Publicerat: 2010-01-19, 21:26:17




Kofta, VILA
Tröja, H&M
Jeansleggings, Unos Kläder (Pieces Accessories)
Stövlar, Have2have.se
____________________________________________________________________________________________________

Nu har jag varit duktig och pluggat litegrann inför tentan på fredag.
Tänkte vara lite duktig till nu och gå och lägga mig! Kommer vara riktigt utvilad imorgon ju eftersom jag har en timmes sovmorgon också, tar inte bussen till Malmö förrän 07.50, då är det grupparbete på Espresso House som gäller! Nu kom Leia och la sig här hos mig, hon är så mysig om nätterna. :) Godnatt från oss!



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt!

2010-01-20, 18:14:27
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Gu vilken fin kofta, vad kostade den? kram

2010-01-24, 19:10:27
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: