STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Firesky
Publicerat: 2010-07-26, 22:55:49




Hemma från jobb och det är himla skönt! Är ju ledig imorgon igen som sagt. Bilden ovan tog jag i förrgår kväll. Det är nog faktiskt en av dom finaste bilderna jag tagit. Himlen var så sjukt fin då! Kunde bara stå och titta på den hur länge som helst. Ibland räcker en sådan sak för att man ska bli helt varm i kroppen. Världen är allt fin ibland!

Ps. Har lagt till en ny kategori; FOTO. Kika där om ni vill se fler av mina natur-/djurbilder! :)



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Härlig bild! :)

2010-07-27, 00:43:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emma

SUPERFIN! <3

2010-07-27, 07:11:21
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: