STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




From Greece
Publicerat: 2010-07-12, 23:29:28




På bilderna ser ni två fynd från Zakynthos - dom svarta solbrillorna för cirka 50 kronor och den högra ringen för cirka 40. Jag älskar marknader som finns utomlands! Där kan man verkligen fynda massa fina saker som dessutom inte finns i Sverige. Har shoppat en del andra smycken också som ni ska få se inom kort! Nu ska jag sova, är fortfarande helt slut efter hemresan igår. Imorgon ska jag visa er bilder från dag två på Zakynthos!



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Va fin den nya headern är! =) Älskar dina ringar! Kram

2010-07-19, 10:53:12
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: