STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




I Malmö igår
Publicerat: 2010-07-02, 22:10:55





Några bilder från igår när jag och Emma var i Malmö på second-hand-runda. Jag hittade tyvärr inget men det gör inte så mycket. Vi hittade däremot en butik med massa antika prylar och en jättemysig butik (på Spångatan) som jag tyvärr inte minns namnet på. Där var en massa fina buddha-inspirerade inredningsprylar, smycken och kläder!

Just nu har jag en sådan underbart härlig känsla i kroppen!
Sitter ute på altanen med min syster och mamma och myser, jag har jobbat mina fyra sista timmar ikväll och har nu en vecka på Zakynthos framför mig (åker på söndag natt). Pappa har köpt en Nikon Coolpix P100 som jag ska ha med mig så jag kan ta massa fina bilder! Det kommer bli en bra vecka! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: