STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 25 juli
Publicerat: 2010-07-26, 01:31:38




Jeansjacka, Lindex / Halsband, köpt på Zakynthos / Linne, Eckerlunds / Skärp, secondhand / Haremsbyxor, H&M / Converse


Alltså, jag tänkte precis skriva ner två konstaterande men nu minns jag bara det ena och det är att dom där brallorna måste vara årets (hittills) bästa köp. Har säkert sagt det innan men dom är ju så jäkla sköna! För övrigt fick jag med mig ett par saker hem från Nova idag som jag ska visa. Har fortfarande två saker på listan som jag måste köpa inom en snar framtid: ett par låga röda converse och en klocka. Från det ena till det andra, nu måste jag sova, godnatt!



Kommentarer
Postat av: emelie rockler

älskar outfiten. skit snygg! :)

2010-07-26, 13:57:50
URL: http://falsetruths.blogg.se/
Postat av: Selina

Nice outfit!



//Love Selina

2010-07-30, 01:34:25
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: