STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Sarah Jessica Parker NYC
Publicerat: 2010-07-23, 12:38:56




Vilket skönt väder det är idag! Ligger ute på altanen och svettas för en gång skull inte. Luften är inte så kvav heller så man kan andas normalt typ. Idag jobbar jag kväll. Jag har inget övrigt planerat så jag lär ligga kvar här tills jag börjar. Man behöver sådana dagar också ibland! Har ni luktat på Sarah Jessica Parkers nyaste parfym förresten? Jag beställde den från Taxfree-katalogen och jag fullkomligt älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: