STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Zakynthos, dag 5
Publicerat: 2010-07-17, 16:20:13




På torsdagen hade vi tänkt hyra en motorbåt för att köra ut till Turtle Island och titta på sköldpaddor, men eftersom det var lite blåsigt gick inte det. Istället hyrde vi en trampbåt i två timmar och jag var lite rädd för att bada så långt ut i havet eftersom där fanns sköldpaddor, haha, men det gick bra och vi träffade inte på någon. :) På den femte bilden ser man vårt hotell från trampbåten.

På kvällen tog vi en taxi in till Zakynthos stad för att shoppa lite. Där fanns lite mer klädesbutiker men om man vill gå i marknader så är shoppingen minst lika bra i Laganas. Till middag bestämde vi  oss för att äta något grekiskt så jag tog chicken souvlaki och Frida en gyrosrätt, jättegott! :)



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh vilka roliga örhängen det fanns att köpa, fin ring din kompis har på ena kortet också! Sen, deeeen maten... åhh jag blir hungrig! hehe Det var nått mer jag tänkte på...hmm (får scrolla upp igen) JO, glassen den finns inte i Sverige längre va! M.Double är ju så jävla god! Kram

2010-07-21, 13:03:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Sv: Ne inte exakt den glassen finns nog inte... Men en väldigt lik magnum double fanns för X antal år sedan, sen tog de bort den! Jag trodde först att det var den men nu såg jag att den hette Magic. hehe



Jag sprang 11,6km. Jao du eftersom jag inte är ett stort fan utav gå ut att springa, så fick jag träna upp mitt pulsfall genom att ha intervallpass med styrka och kondition! Nej jag sprang inte hela runt, det orkade jag inte. Jag har sämst uthållighet, så det fick bli att jag sprang och sen gick jag en bit o så sprang jag igen osv. Så hela loppet blev lite intervall-liknande. Men jag tog mig runt och det va de som var målet den här gången! =) Nästa år får jag nog dra till med någont tidsmål! =P Kram

2010-07-22, 14:59:07
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Resnördiden

Väldigt fina bilder. Har funderat på att åka dit med min flickvän men varit osäker men ditt inlägg har gjort så det lutar åt Zakynthos :)

2011-02-22, 12:55:55
URL: http://www.resetillbehor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: