STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




21års-kalas!
Publicerat: 2010-06-13, 22:25:57



Sång och paketer på sängen. :)


Jag har blivit totalt förtjust i rosor, överallt!


Jag och min fina syster. <3


Servetter med rosor på. Mamma dukade fint!


Rosor på bordet.


En smygtitt på vad jag hade på mig (även om det syns i förra inlägget, haha).


Jordgubbscider som välkomstdrink.


Underbart gott - marinerad kyckling med potatisgratäng. Ja, jag älskar mat och att fotografera den!


Kladdkaka är ett måste när jag firas, godaste som finns!


Jag blev inga miljoner rikare, inte ens ett öre, men äsch! :)


Såhär har alltså min morgon/kväll sett ut! Har fått massa fina paket, som ni kan se lite av på bilderna, och imorgon kväll kommer Johanna, Suzze och Samantha för att fira mig. Det är ju imorgon jag fyller 21 år! Herregud, vart tog dom åren vägen?



Kommentarer
Postat av: maria

åhh Grattis tjejen=) vilka underbara bilder!! hoppas du hade en riktigt härlig dag!!=)kramis!

2010-06-13, 23:02:48
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

marinerad kyckling med potatisgratäng lät ju inte helt fel ;P

2010-06-13, 23:42:40
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emma

Naw, har inte sett att du lagt upp allt detta förrän nu! Blev ju en fin bild på oss! :) Kram! <3

2010-06-15, 18:54:07
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: ifranks

Fina underbara bilder du har i din blogg tjejen :)



//Ifranks!

2010-06-20, 23:02:49
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: