STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Sick or something
Publicerat: 2010-06-11, 06:36:36




Ligger klarvaken och kan inte sova! Har lock för båda öronen, har tagit nässpray minst tre gånger inatt för att jag inte har kunnat andas genom näsan och min röst är snart helt försvunnen. Suck! Känner mig inte sjuk i kroppen i alla fall men jag undrar hur länge man ska vara förkyld egentligen? En hel månad känns inte normalt. Jag ska jobba imorgon så det blir till att dricka mycket idag, blir rösten sämre måste jag sjukanmäla mig, eller mamma... haha! Så, då har jag klagat klart. Hoppas ni mår bra!



Kommentarer
Postat av: Noshi

duktig :)

2010-06-11, 12:02:53
URL: http://fairest.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: