STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-03-18
Publicerat: 2010-03-18, 19:32:24




Skjorta, pappas
Fodralklänning, Gina tricot
Leggings, Cubus
Prickiga strumpisar, Lindex
Skor, Åhléns


FYYY vad mätt jag är! Har ätit massa tacos och det är risk att jag spricker om någon petar på mig, haha! Har längtat efter det hela dagen ju. :P Tänkte trotsa det nu och gå en runda, så mycket roligare att promenixa när man har massa ny musik på mobilen att lyssna på. :) Och jag har ju klippt mig och slingat håret idag som ni ska få se lite bilder på sen. Har nog aldrig längtat så mycket efter att gå till frissan, behövdes verkligen (som ni ser på bilderna ovan, höhö). JAJA, promenad var det ja, hörs sen! =)



Kommentarer
Postat av: Hanna Ahlström

Jag har lagt upp en bild nu ;)

2010-03-18, 20:34:35
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: