STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Trerätters och bebismys på en tisdag!
Publicerat: 2010-03-09, 22:39:36




Har tillbringat kvällen hemma hos min kusin, hans sambo och deras 6 månader gamla dotter. Hon är helt underbar och bara ler och skrattar hela tiden, ett riktigt charmtroll! Det bjöds på supergod mat också - varma mackor med getost och akaciahonung till förrätt, varmrökt lax, potatis och romsås till huvudrätt och jordgubbspaj till efterrätt. Självfallet serverades det kaffe från deras egna märke också, synd man inte tycker om det bara. ;) Mätt och belåten är jag i alla fall och ligger nu i sängen och ska sova, nöjd med dagen! Vi hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: patrik

Hej,



Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.

Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den.



Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.



Skicka ett mail så berättar vi mer.



Vänliga hälsningar,

Patrik

2010-03-09, 23:19:27
URL: http://www.bloggpeng.se/
Postat av: Annis

Vad använder du för mascara? Du har jämt så fina ögonfransar! :-)

2010-03-10, 10:46:53
Postat av: Emma

Naw, vad söt! Fuskigt, jag vill också dit ju!! Lät gott med jordgubbspaj! Jag är avis! :P

2010-03-10, 14:37:03
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Emma

Lena såg lite läskig ut! :P

2010-03-10, 14:38:45
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: