STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Vårsolen är underbar!
Publicerat: 2010-03-06, 13:31:31



Bilder tagna i början på oktober förra året.

Men hörrni, nu ÄR det väl ändå vår i luften? Solen skiner, man kan gå ute i bara tjocktröja och fåglarna kvittrar! Jag blir så himla sugen på att promenera när jag ser dessa två bilderna så det är precis vad jag ska göra nu. Att sol kan göra en på så bra humör! Åh, jag hoppas vädret håller i sig, då jävlar ska jag ta tag i löpningen igen. Men vi börjar med powerwalks ett par veckor först som uppvärming. JA NU KÖR VI!



Kommentarer
Postat av: hanna

Det är underbart ! våren är verkligen på väg (äntligen). Nu ska vårjackan fram och vårskorna !

2010-03-06, 16:22:15
URL: http://hahlstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

Det måste vara vår i luften! Asfalten börjar synas och solen värmer så gott! Nu kan det bara gå åt rätt håll, eller? :)

2010-03-07, 14:55:46
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: NINNIE

åh va härligt det där såg ut!! längtar verkligen tills det är vårvarmt och man kan gå ut och bara njuta av en lång promme!!

2010-03-08, 21:55:12
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åhh gud va lurad jag blev av dina bilder...=S Har ni någon snö kvar? Vi har precis fått skymta asfalten lite här o var... Men solen den gör så mkt, bort med allt säger jag bara! Orkar inte med snön längre och jag vill också kunna gå ut vid 8 på morgonen och ta en härlig power walk! kram

2010-03-10, 22:26:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: