STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-05-12
Publicerat: 2010-05-12, 15:22:47




Kofta, Vero Moda / Fodralklänning, Gina tricot / Leggings, MQ / Kängor, Åhléns


Men fy vilket väder vi har idag då! Spöregn, åska och kallt, usch! Det enda positiva med regnet var att mina kängor blev lite renare, haha. För övrigt ligger jag just nu i sängen, har varit i skolan och haft redovisning bara så det blev en kort dag, och nu är det helg fram till söndag! Ser ni körsbärsträdet på bilderna förresten? Det börjar blomma lite smått och då blir det så otroligt mysigt i trädgården! Synd jag inte gillar körsbär bara.



Kommentarer
Postat av: jennyj

fint

2010-05-13, 12:14:52
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Den där outfiten var grymt snygg!

2010-08-28, 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: