STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Orange & turkos
Publicerat: 2010-05-05, 20:12:07





Färgglada örhängen finns att köpa på KappAhl för en 50-lapp! Precis vad jag hade behövt för att piffa till mina tråkiga, mörka höstplagg som jag faktiskt börjar tröttna lite på nu. Men ska nog trots allt vänta till Stockholm där jag hade tänkt shoppa rejält med vår- och sommarkläder! Längtar! Men visst var dom fina?



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

De turkosa är fantastiskt fina, nu önskar jag att jag hade hål i öronen. Kanske ska börja samla på mig lite fina (och billiga) örhängen för när jag väl tar steget. ;)

2010-05-05, 20:41:39
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina (Beleza)

sv: Nej då, smärta är jag inte rädd för. Det är nog snarare rädslan för infektioner och allergier jag är orolig för.

Men jag ska gör det någon dag. ;)

2010-05-05, 21:09:51
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Anonym

begge var fine :- ) så kan ikke velge :o

ha en fin dag :- )

2010-05-06, 14:14:40
URL: http://linnsrareverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: