STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Stockholm, dag 1
Publicerat: 2010-05-17, 17:52:54


Hejdå Skåne!


Jag och mina tjejer redo för en helg i vår huvudstad!


Lite färdkost får man ha när man åker tåg i 5 timmar.


Sol!


Hotellet.


Började genast med lite shopping. :)


<3


Smakade en ny cider, ganska god faktiskt!


Testar min nya klänning! :)


Johanna, Suzze och Samantha.


Johannas planka!




HEEEJ! Nu är jag hemma! Kom visserligen hem igår kväll men har inte haft tid att blogga tidigare. :) Tänkte lägga upp lite bilder från vår Stockholmshelg, börjar med några från dag 1, i fredags alltså! :)



Kommentarer
Postat av: Helena

åh underbara stockholm!

2010-05-17, 19:34:56
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser ut som att ni har haft mysigt! Maten såg god ut, jag blev jättesugen nu! :P



Tack för din kommentar! Håller med om lockarna, tyckte det blev superfint! Hade gärna haft det så typ alltid! :)



Ses snart hoppas jag! Natti och kram! <3<3<3

2010-05-17, 22:02:55
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: jenny

ni verkar ha haft det bra

2010-05-18, 07:42:07
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Sissi

härliga bilder, ni ser ut att ha haft det väldigt trevligt :)



*TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar! :)*

2010-05-18, 15:46:58
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: