STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Vårruset 2010!
Publicerat: 2010-05-03, 21:59:39






Kom hem från Vårruset för ett tag sen och kände att jag var tvungen att lägga upp lite bilder nu direkt. Har haft en riktigt rolig och händelserik kväll! Sprang 5 km under 30 minuter, blev intervjuad av Peter Siepen, fick en jättefin goodiebag + en kass full med mat och lite annat! Tack för en superkväll! Ska visa er innehållet i påsarna lite närmre sen. :)

Har konstaterat att jag borde byta bloggnamn dessutom till något enklare, ingen hör vad man säger eller vad det betyder, haha! Förslag godtages alltså gärna! ;)



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Ser ut att ha varit en riktigt trevlig dag och vad duktig du var. :)

2010-05-03, 23:08:36
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad kul! :)

2010-05-04, 00:06:28
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Annemie

Härligt att det gick bra :)

2010-05-04, 06:16:15
URL: http://miesvensson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej! Inte ska du byta namnet, det är ballt! Oh nu när man läser din blogg flitigt så passar det in så grymt bra! Jag tycker inte du ska byta, det är din image, personligt.

2010-05-04, 10:09:09
Postat av: Cissi

Jag sprang oxå vårruset i malmö men tyckte det var så otroligt dåligt arrangerat.

Vi hade fått hem papper där det stod att första startgruppen skulle starta 18.30 och sen en startgrupp var sjunde minut fram till 19.05.

Vi kom dit 18.36 och då hade alla redan stuckit så vi fick med nöd och näppe springa förbi alla med barnvagnar och stavar plus resten av alla som gick. Det var totalkaos så man kunde inte komma förbi och fick stå stilla ett tag flera gånger innan vi kunde fortsätta.



Sen var det inte några skyltar uppsatta på hur långt det var kvar heller. Man hade ingen aning om hur långt man hade sprungit, och helt plötsligt var målet bara där.



Nej fy. Jag sprang i sthlm 2008 och då var det 1000 gånger bättre än i måndags. Ska springa nu i sthlm igen och hoppas verkligen att det är lika bra där detta år.



Ursäkta om jag kommer här och är irriterad, jag är inte irriterad på dig utan ville bara dela med mig av vad jag upplevde :) Du märkte inte av nåt?

2010-05-05, 23:26:35
URL: http://pluppan.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej Super fina foto och en mycket trevlig sida. Vad duktig du é. Kände ju att det var en särskilt mysig kväll med er alla goa tjejer. Tittar mer en annan gång. Så nyfiken. Kramar

2010-05-10, 23:22:24
Postat av: Rebecca

- ElinA

- Eliin

- EliA

- AnderssonE

- ElliA

- Elinsliv

- Elinslife

Lite tips bara ;-)

Vad sprang du på? =)

2010-05-28, 20:14:53
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: