STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2010-09-06
Publicerat: 2010-09-06, 17:48:50



Örhängen, H&M / Jeansväst, H&M / Leggings, Nelly (Pieces) / Converse


Idag är jag faktiskt ganska pigg! Gick och la mig strax före åtta igår kväll så det är väl tur att jag är det. Vad mörkt det börjar bli om mornarna förresten. Blixten gick in i morse, usch! Nä nu ska jag iväg på ett spinningpass! Vi hörs nog mer sen. :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild den andra! :) Jag vet... mörkret är på väg. :/ Jag har också tränat lite i dag, lite löpband och lite crosstrainer, fast det var rätt jobbigt. :P Jag blev nöjd med blommorna, det blev nice! Får se hur länge de överlever här hos mig. :P Kram kram! <3

2010-09-06, 20:16:52
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: