STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Intervaller
Publicerat: 2010-09-04, 13:13:15




Rena sommarvädret idag ju, så underbart! Jag har varit ute och sprungit lite intervaller. 10 min jogging som uppvärmning, 30 min löpintervaller (gå 2 min och kuta 30 sek) och 10 min jogging som nedvarvning. Ungefär 7 km. Låter kanske inte så ansträngande men det är svinjobbigt. Så nu blir det till att vila benen och koka några ägg! :)



Kommentarer
Postat av: stina åström

var med och tävla om att bli veckan blogg! :D

2010-09-04, 13:26:40
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Här fanns det fina bilder till vår hemsida! :)

Du är så duktig! Önskar jag orkat träna idag. Har städat, städat hela huset och tvättat, tvättat all tvätt! Bläääääääääää! :)

2010-09-04, 18:42:28
Postat av: b

Alla som tar på sig löparskorna för att hålla sig iform tycker jag är duktiga.

Att dessutom springa intervaller är det inte alla som gör :)



Bra jobbat

2010-09-10, 12:32:38
URL: http://montani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: