STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Tre
Publicerat: 2011-07-06, 23:48:57




Det har blivit lite dåligt med inlägg här de senaste dagarna känner jag. Får skylla på att jag inte haft några bilder att lägga upp och att det har varit för fint väder. Idag har jag varit på stranden och imorgon likaså! Härligt att få lite färg igen..! Tack söta ni som röstat på min bild förresten. Verkar som vissa haft lite problem med länken, i så fall kan ni leta efter min bild under "populäraste" och ungefär sida 10!



Kommentarer
Postat av: Greta

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12, 23:06:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: