STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2011.11.23
Publicerat: 2011-11-23, 22:48:36



Halsband, köpt på Zakynthos. Skjorta, Forever21.

En dagens! Det var inte igår det. Har varit på intervju idag och detta jobbet hoppas jag verkligen på..! Känns svårt att få det bara, men vi får se. På bilden ser ni förresten min fina hallmöbel som jag fyndade second hand för en tjuga! Ni ska få se före- och efterbild imorgon!



Kommentarer
Postat av: Emma

förlåt, glömde önska lycka till inför intervjun! tänkte ju på det innan i tisdags. hoppas du får det!! du är ju bäst! <3



vad fin hallmöbeln blev! har inte sett den med nya dynan! nu är det inte lång tid kvar! aaaaah!



ha det så bra i dag finaste syster! <3<3<3

2011-11-24, 07:22:29
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: