STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




2012.08.10
Publicerat: 2012-08-11, 23:08:17


Blus, present från Frida (köpt i Frankrike). Byxor, KappAhl. Skärp, KappAhl. Örhängen, köpta i USA. Converse.
 
Igår var det dags för en kväll tillsammans med gänget från Sjöbo Fitnesscenter och då såg jag ut såhär. Middag, några glas vin och en drink blev det. Trevligt hade vi! :) Idag har jag haft en riktigt, riktigt lugn dag. Började med receptionen 1,5 timme och sedan körde jag hem till mamma & pappa. Har hängt där hela dagen. Kollat gamla skolgrejer som jag gjorde när jag var liten, spelat Ruzzle, bakat äppelpaj och sedan inte så mycket mer. ;) Man behöver sådana dagar också antar jag! :)
 



Kommentarer
Postat av: Samantha

Så fin du är :) Gillar tröjan som du fick av Frida!! <3

Svar: Tack! :) Ja den är jättefin, gillar den väldigt mycket. :) <3
Kort info om mig

2012-08-12, 01:43:39
URL: http://samaupair.blogg.se
Postat av: Jojje

Du och ditt jävla Ruzzle :P Finis :)

Svar: Hihi ja jag och mitt jävla älskade Ruzzle ;)
Kort info om mig

2012-08-12, 09:54:20
Postat av: sofia

hej!!(= jag ska flytta till en etta nu den 1 sep och såg din underbara soffa och soffbord får man lov och fråga vart du har köpt det och vad de två sakerna kostade(= mvh sofia

Svar: Hej! Vad kul! :) Min soffa köpte jag på Leander Pehrsson och den kostade cirka 9000:-. Soffbordet köpte jag på www.helgbutiken.se för cirka 2700:-. :) Lycka till!
Kort info om mig

2012-08-13, 03:27:27
Postat av: Emma

sjukt fin outfit! detta får nog bli min favorit av alla! blusen är verkligen superfin, fräscht med vitt och skärpet passar ju perfekt till!

och fin bild på dig älskade syster! <3

Svar: Åh tack! Vad kul att du gillade den! ;) Och ja, Frida har bra smak, gillar också blusen jättemycket! :) <3
Kort info om mig

2012-08-18, 11:25:24
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: