STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Fort Lauderdale & Fort Myers
Publicerat: 2012-11-25, 15:08:47


Efter Las Vegas flög vi till Miami och sedan körde vi därifrån direkt till Fort Lauderdale. Bodde där en natt och sedan körde vi vidare till västkusten. :)

Här stannade vi och åt frukost på väg till västkusten - pannkakor givetvis! ;)


Fort Myers Beach blev vårt stopp på västkusten. En helt underbar liten stad med massa fina hus! Stranden var typ 300 meter bred. Sååå fint! :)


Efter två nätter i Fort Myers Beach körde vi till Sanibel för att bo där en natt. Det är en liten ö som ligger en halvtimme från Fort Myers Beach. Men vi hittade inget ledigt hotell med bra pris, och det verkade ganska öde där eftersom det nog inte var säsong när vi var där, så det blev bara en glass och sedan körde vi tillbaka till Fort Myers Beach igen. :)

Innan färden gick nedåt mot Key West stannade vi på Clam Pass Beach och solade. Gud så mycket fina snäckor där var! Hade nog kunnat ta med mig ett helt kg hem. Men det gjorde jag inte. ;)

Fick lite rolig underhållning när dessa två började "slåss". :P

Denna söta träffade vi på vid ett hotell som låg vid Clam Pass Beach. :)


Lunch på strandrestaurangen innan vår 5-timmars långa biltur till Floridas sydligaste punkt, Key West. :) Och bilder därifrån lägger jag upp imorgon! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

så fina bilder! det ser helt underbart ut! jag vill också till usa någon gång! :)

Svar: Tack fina syster! Ja, du MÅSTE dit! Där är helt underbart! :)
Elin Andersson

2012-11-26, 21:26:28
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: cathrin

Okej, nu har vi sett hur många fina bilder som helst från resan och jag tror att fler undrar, hur mycket gick ni upp i vikt efter resan? ;)))

Svar: Haha, vilken rolig fråga.. :P Jag gick upp typ 5 kilo!! Helt galet, fast inte så konstigt med tanke på all god (och onyttig) mat dom har i USA! :P Men så fort man kommer in i vanliga rutiner igen så försvinner dom ganska snabbt igen som tur är. :P
Elin Andersson

2012-12-01, 12:37:34
URL: http://gemignamnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: