STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Lussekattsbak
Publicerat: 2012-11-25, 01:00:00


 
Har haft lite lussekattsbak här hemma med Johanna och Frida ikväll! Mys! :) Julkänslan börjar sakta smyga sig på mer och mer känner jag. :) Och på måndag blir det att slå in en massa julklappar på jobbet som ska användas till kampanjytor bland annat. Kommer bli superfint! :) Sedan är det ju bara såå mysigt att tända en massa ljus nu när det är så mörkt ute! Det är nog det enda jag gillar med vintern. ;) Nä. Nu ska jag mysa ner mig i sängen tillsammans med Lejsi. Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Emma

blir där några över till mig? ;) funderar på att komma hem till helgen! är du ledig något? :)

vilken mysmis hon är! längtar efter henne så mycket när jag ser såna fina bilder! <3

Svar: Jaaadå, orkade inte äta upp alla så jag frös resten, så där är till dig! ;) Men gillar du saffran? Ja vad roligt! Jag är ledig från jobb HELA helgen! :) Men på fredag kväll ska jag på lite julmys med Sjöbo Fitnesscenter och på söndag ska jag nog träffa Johanna lite, men vi hinner ju ses en del ändå! :)
Ja, hon är så söt! Längtar också efter henne nu! Känns tomt här nu när hon bott hos mig i några dagar. ;) <3
Elin Andersson

2012-11-26, 21:25:55
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: Emma

haha, okej! ;) ja, jag gillar saffran! och RUSSIN! :D

ah okej. då hinner vi ju ses på lördagen i alla fall. :) det borde väl bli malmö också, som vanligt?! :P

jaa, lilla gumman, världens finaste är hon! <3

Svar: Ok, så bra! :D Då ska jag ta med lite lussekatter till dig!
Ja, antagligen! :P Vi får väl se. :)
Elin Andersson

2012-11-26, 21:40:38
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: