STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Tapas
Publicerat: 2012-09-09, 21:39:06


 
Frida och jag gjorde tapas på vårt vis igår. Det blev helt uuunderbart gott! Det ni ser på bilden är potatisgratäng med gorgonzola, minipizzor (gjorda på små tortillabröd med vitlökssmör, getost, parmaskinka, pesto och sedan honung ringlat ovanpå), hemmagjorda vitlöksbröd och färsk svamp med basilika. Hade även färdiggrillad kyckling till och aioli med lime. Åh! Godaste på länge! Minipizzorna måste ni verkligen prova! :)



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Elin :) Ser underbart gott ut på bilden! Tänkte bara kolla med dig vad din kamera heter? Verkar super bra :) är sugen på att köpa en ny som tar riktigt bra bilder!

Svar: Hej Charlotte! :) Dom senaste bilderna i bloggen har jag faktiskt tagit med min mobil, iPhone 4S. :P Men jag har en Nikon D60 också och en Canon Powershot G12. Powershoten kan jag rekommendera om du vill kunna ha med den överallt, den är så nära en systemkamera man kan komma utan att det är det. :)
Kort info om mig

2012-09-11, 14:54:04
URL: http://challesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: