STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Summering
Publicerat: 2013-04-24, 20:10:32


 
Här kommer lite blandade bilder sedan sist jag bloggade, vilket var alldeles för längesen. :P Är knappt hemma nuförtiden, så det blir som det blir. :) I fredags blev det i alla fall lite middag med några vänner. I lördags var jag och tittade på bil och sedan var vi ute och åt på restaurang. I söndags tog jag en löprunda och sedan blev det lite födelsedagsfirande. Och nu är det onsdag och snart helg igen. :) Igår var det 1 år sedan jag började som dekoratör på KappAhl! Helt galet vad tiden har gått fort. Men jag trivs så himla bra, så det är väl därför! :) En liten kort sammafattning blev det här! Nu ska jag bege mig ut på en liten powerwalk innan det är dags att sova igen... :)



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska du sälja din bil då eller? ;) Vet att Malin letar bil, ska du sälja är hon säkert spekulant!

Svar: Nja, det är mammas och pappas bil som jag lånar! ;) Men dom har snackat om att sälja den, ska höra av mig i så fall. :) Vet du vilket pris hon tänkt sig?
Elin Andersson

2013-04-25, 21:47:57
URL: http://challesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: