STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




White blouse
Publicerat: 2013-01-17, 21:29:52


Kofta, köpt i L.A. Blus, KappAhl. Byxor, KappAhl. Kängor, Nilson Shoes.
 
Dagens outfit i lite halvkass version.. men i alla fall. ;) Har inte varit så sur som jag ser ut på bilden, haha. Har inte varit sur alls faktiskt. Varför sura när man har världens bästa jobb och världens bästa arbetskamrater? :) Dock är jag sjukt trött nu. Stack till SFC direkt efter jobbet, tränade BODYPUMP och sedan stod jag i receptionen till klockan 20. Hej och hå! Det gäller att vara effektiv. :P Och imorgon är det fredag.. igen! Galet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: