STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Hampton-lansering
Publicerat: 2013-03-19, 20:59:20


 
Idag var det dags för lansering av Hampton Republic 27-kollektionen på dam. Här är några bilder på hur det blev. Det tog några timmar att få allting på plats, men det blev riktigt bra när det blev klart. :) Det är det som är så himla roligt med mitt jobb - när man efter en hel del slit kan ta ett steg bakåt, se över slutresultatet och känna sig riktigt nöjd. Älskar det! :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag sitter här med en kupong från kappahl och ett behov av en överdel. Ska på ett möte för mitt nya jobb och ska ha svarta jeans, och en leopadmönstrad kappa samt svarta stövletter, men vad ska jag ha för överdel?? Du som jobbar på kappahl och dessutom är dekoratör, kan du ge mig ngr tips om vad jag kan hitta på kappahl just nu som kan passa.

Tack på förhand!
/Maria

Svar: Hej! Ursäkta mitt sena svar.. kanske har du redan varit på mötet? :P Lite svårt att säga.. beror på vad det är för möte och vad du har för stil? Vi har en jättefin topp med "diamanter"/pärlor på axlarna, finns i vitt och ljuslila. Enkel och fin. Kostar 199. :) Sedan har vi ju vanliga skjortor i ljusblått, ljusrosa och vitt. :)

Elin Andersson

2013-03-22, 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: