STARTSIDA     ALLMÄNT     FOTO     TRÄNING     MAT & BAK     MODE     OUTFITS     GARDEROBEN     SKÖNHET     RESOR     INREDNING     




Outfit 13 oktober
Publicerat: 2009-10-13, 17:22:16




Vad fort dagarna går! Idag har jag suttit och lyssnat på redovisningar av olika designers hela dagen.. Ja, och redovisat lite kort själv också. Lite smådrygt, men imorgon blir det andra bullar i alla fall! Då ska vi nämligen bygga på vår mini-butik från morgon till kväll. Ska ta bilder så ni får se hur fint det blir! :)

Kom nyss på att jag är H&M-klädd idag nästan från topp till tå. Min nya tröja sitter på som jag fick igår och jag älskar den! MYSIG x 10! Men nu ska jag iväg och träna, första passet denna veckan, sen är det bara tre kvar. ;)

Tröja H&M (Ny!)
Linne H&M (Nytt!)
Strumpbyxor H&M
Stövlar Wedins
Ring H&M



Kommentarer
Postat av: Mari

jätte snyggt

kram mari

2009-10-15, 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback







Hej och välkommen
till min blogg!

Elin heter jag. En tjej från
Skåne som är galen i vitt
och som älskar kläder
och inredning.
Arbetar som dekoratör på
KappAhl och när jag inte
arbetar pysslar jag med
bloggen, tränar och/eller
står i receptionen på Sjöbo
Fitnesscenter, umgås med
mina vänner, fotograferar,
shoppar eller reser.
Det var lite om mig!
Hoppas du hittar något
som faller dig i smaken
här i min vita blogg! ♥

Kontakt:
[email protected]




RSS 2.0


Totalt antal besökare:
Besökare denna vecka:
Besökare idag: